perjantai 17. helmikuuta 2017

LIIKUNTAPÄIVÄKIRJA JA KUULUMISET HERKKULAKOSTA

Kerroin helmikuun ensimmäisenä aloittavani herkuttoman kuukauden ja nyt mennään noin puolessa välissä. Kuvittelin, että totaalikieltäytyminen minunlaiselleni sokerihiirelle olisi katastrofi, mutta todellisuudessa lakko on ollut helpompi, kuin osasin odottaa. Ensimmäiset päivät koin iltapäivällä väsymystä ja makeanhimoa, mutta nyt olen jo päässyt yli jatkuvasta sokerinkaipuusta. Toisella viikolla olo oli jo huomattavasti parempi, kevyempi ja freshimpi. Olen jopa harkinnut vieroituksen jatkamista maaliskuulle, sillä olen niin tyytyväinen nykyiseen oloon ja jaksamiseen. 

Sokerittoman elämäntavan lisäksi olen jaksanut liikkua myös melko hyvin ja kirjannut hieman ylös treenikertoja ja päivittäisiä askelmääriä. Oma tavoitteeni on ollut 10 000 askelta / päivä ja noin 4-5 kertaa liikuntaa / viikko. Ajattelin, että aloitan myös salitreenin, mutta yhden kerran jälkeen en jotenkin lämmennyt yhtään ja päällimmäinen fiilis oli vain pakkopulla. Kävelylenkit, uinti ja venyttely ovat siis suosimani lajit tällä hetkellä. 


VIIKKO 4

ma 23.1. 
askeleet: 11 100
treeni: 45 min kävelylenkki

ti 24.1.
askeleet: 6900

ke 25.1.
askeleet: 6700
treeni: 45 min uintia ja vesijuoksua

to 26.1.
askeleet: 8100 
treeni: 40 min kävelylenkki

pe 27.1.
askeleet: 6 010
treeni: 1 h salitreeni

la 28.1.
askeleet: 13 000

su 29.1.
askeleet: 11 700 
treeni: 20 min venyttely


VIIKKO 5

ma 30.1. 
askeleet: 10 000
treeni: 1 h kävelylenkki

ti 31.1.
askeleet: 10 100
treeni: 20 min kävelylenkki

ke 1.2.
askeleet: 6 040
treeni: 45 min uintia ja vesijuoksua

to 2.2.
askeleet: 8 090

pe 3.2.
askeleet: 10 200
treeni: 1 h 10 min kävelylenkki

la 4.2.
askeleet: 12 440

su 5.2.
askeleet: 13 960
treeni: 20 min venyttely


VIIKKO 6

ma 6.2. 
askeleet: 10 500
treeni: 1 h 20 min kävelylenkki

ti 7.2.
askeleet: 11 470

ke 8.2.
askeleet: 10 340
treeni: 1 h uintia ja vesijuoksua

to 9.2.
askeleet: 7080

pe 10.2. 
askeleet: 10 720
treeni: 1 h kävelylenkki

la 11.2.
askeleet: 9 540

su 12.2.
askeleet: 6 030
treeni: 20 min venyttely

Tosiaan tällä hetkellä tunnelmat sekä henkisesti että fyysisesti ovat erittäin hyvät ja jatkan herkutonta helmikuuta positiivisin mielin. Kirjoittelen pian myös vinkkejä makeanhimon taltuttamiseen uuden postauksen muodossa. Olen erittäin tyytyväinen omaan tahdonvoimaani ja tämän projektin onnistumiseen. Samalla hyvällä energialla siis jatketaan. :)

Mahtavaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia :

  1. Tsemppiä ja ihana kuulla, että oot ollut tyytyväinen! :')♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, vielä pari viikkoa herkutonta jäljellä. Tuntuu kyllä hyvältä, että voi olla ylpeä itsestään ja omista onnistumisista tämän projektin kanssa. :) ♥

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017