maanantai 10. marraskuuta 2014

Palladium

Tänä talvena en aijo palella varpaideni kanssa ja siksi ostinkin uudet, kunnolliset talvipopot. Valitsin Palladiumit, koska niissä on kestävä ja paksu pohja, todella lämmin villavuori ja muutenkin tennarimalli iski minuun, jotta niitä voi käyttää myös rennompien vaatteiden parina.

Nyt olen muutaman päivän astellut menemään näillä kengillä ja tykkään niistä ihan älyttömästi! Olen ihan yllättynyt, miten tuon malliset kengät ovat vieneet sydämeni, vaikka yleensä olen vannoutunut saappaiden ja kauniiden nilkkureiden käyttäjä. Kengät kestivät myös hyvin vettä ja loskaa, joka on aina positiivinen juttu näin Etelä-Suomen talviolosuhteissa. Lisäksi tuo kääntövuori on mun mielestä aivan ihana yksityiskohta Palladiumeissa. 






Minkälaisia talvikenkiä teillä on? :) 

5 kommenttia :

  1. Noi on kyllä ihanat! Niitä kesäversioita olen kuolannut myös (: viikonloppuna oli lunta ja pakkasta niin menin tilaamaan itsellenikin uudet talvikengät (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos, mäkin tykkään tosi paljon ja voi vitsit kun sais ne kesäversiot, varsinkin valkosena! Ja kiva, että säkin oot löytänyt uudet talvikengät, kyllä kehtaa sitten pakkasessa tepastella :)

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Sun tyyli on muuten niin naisellinen ja kaunis että en mitenkään voi yhdistää näitä kenkiä siihen...noi kävis ehkä johonkin vaellusreissulle tai pulkkamäkeen, mutta eihän noita kehtais missään muualla käyttää? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin moni mun läheinenkin ihmetteli, että miten mä ostan tällaiset kengät, mutta niin ne vaan sopii rennompaan asuun, varsinkin varsi taitettuna. Ja niin kätevät just esimerkiksi treenivaatteiden parina. :)

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017