lauantai 18. lokakuuta 2014

Paljon onnea blogi!

En voi uskoa, että olen pitänyt blogia jo vuoden verran! Ensimmäinen postaus ilmestyi siis 19.10.2013 ja hätähousu kun olen, tämä synttäripostaus tulee nyt hieman etuajassa. (Huomiselle on luvassa aivan oma postauksensa!) 

Tuntuu, että aika on kulunut todella nopeasti ja muistan vielä, kuinka paljon jännitin ensimmäisen postauksen julkaisua. En tiennyt lainkaan mitä odottaa ja hyppäsin uuteen harrastukseen innoissani. Into on jatkunut ja voimistunut koko ajan. Olen saanut blogin pitämisestä niin paljon iloa, uusia taitoja, positiivista palautetta ja mukavia hetkiä, etten voisi kuvitellakaan enää olevani ilman. 

Vaikka blogeja on nykyään todella paljon ja aiheita riittää laidasta laitaan, voin kertoa, että blogin pitäminen kannattaa! Jos siis vähänkin mietityttää, olisiko tässä sopiva juttu itselleen, niin suosittelen kokeilemaan. :) Tykkään tästä puuhasta aivan valtavasti ja en usko että loppua on näkyvissä ainakaan vähään aikaan. Vuoden aikana olen saanut 69 ihanaa virallista lukijaa ja lisäksi Just saying hi:n sivuilla vierailee noin 300-400 kävijää päivässä. Postauksia olen kirjoittanut 232 ja banneri on vaihtunut kolmesti. 

Olen myös päättänyt tehdä blogilleni omat Facebook-sivut, jossa kaikki halukkaat voivat käydä seuraamassa tapahtumia reaaliajassa. 


Olen todella kiitollinen kaikista saamistani kommenteista, kehuista ja lukijoista, joita olen tämän vuoden varrella saanut.  Onko teillä jotakin toiveita tulevaisuutta varten tai palautetta menneestä? 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017