tiistai 21. lokakuuta 2014

Hairspiration

Olen aina tykännyt vaaleista hiuksista ja mieltänyt, että blondi sopii itselleni parhaiten. Siksi myös tummemman ja luonnollisemman sävyn hakeminen on ollut jännittävää. Tänä syksynä päätin kuitenkin raidoittaa hiuksiani tummemmalla sävyllä ja lopputulos olikin mieluinen. Hetken aikaa. Nyt useita viikkoja hiuksiani katselleena on tullut sellainen olo, että olisiko se perinteinen blondi kuitenkin mun juttu. 

Hainkin muutamia inspiraatiokuvia niistä "täydellisistä hiuksista" ja pohdin samalla omien hiusteni seuraavaa käännettä. Jotenkin niissä blondeissa on enemmän raikkautta ja tunnen taas itseni omaksi itsekseni. Toisaalta taas tekisi mieli lisätä tummuutta ja sitä kautta suurempaa muutosta, mutta entä jos se ei sovikaan minulle? Luonnollisen värisiä hiuksia näkee paljon, mutta en vain osaa kuvitella sitä lookia itselleni. 







Blondina tietysti värjäysrumba on rankempi. Tykkään kuitenkin vaihdella blondinakin eri sävyjä ja tällä hetkellä miellyttäisi juuri se "kylmä" vaalea. Nyt olen vaan niin vaikeuksissa, kun en osaa päättää kumpaa lähden tavoittelemaan. Luonnollisuutta tummemmilla raidoilla vai entistä vaaleaa hiusväriäni, jossa viihdyin niin hyvin? Annanko aikaa tuolle muutokselle, vai palaanko jälleen tuttuun ja turvalliseen? 

 Seuraavaa kampaajakäyntiä odotellessa... Onko teillä mielipidettä tähän tai hiusasioihin yleensä?

4 kommenttia :

  1. Sulle sopis oma luonnollinen väri johon laitat paljon blondeja raitoja, niin ei tarvitse koko ajan juurikasvua värjätä ja sit välillä voi piristää sävyä kullanruskeilla raidoilla <3 Mä oon kasvattanut kohta vuoden omaa väriä joka on vaalea ja käynyt laittamassa blondeja raitoja ja toimii!

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, kuulostaa todella kivalta! :) Ehkäpä kokeilenkin tuota vaihtoehtoa seuraavalla kerralla kampaajan tuolissa.

      Poista
  2. Jos oot tottunu blondiblondii, ni kokeile jotai uutta! Ainahan voi värjätä takaisin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noinhan se pitäisi ajatella, mutta yritän vain löytää sen kultaisen keskitien, joka sopisi minulle ja jossa viihtyisin :)

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017