perjantai 22. elokuuta 2014

Secret facts

Puhun blogissa paljon, mutta hyvin vähän tulee jaettua henkilökohtaisuuksia tai tietoa itsestäni. Nyt kuitenkin päätin tehdä tällaisen "secret facts" -postauksen, jossa kerron sekalaisia yksityiskohtia ja faktoja itsestäni.

1. Mulla jää aurinkolaseista AINA painaumat poskiin.

2. Jännitän välillä tosi paljonkin uusia tilanteita ja uusien ihmisten tapaamista.

3. Mulla on valtava heikkous kaikenmaailman yöasuihin, alusvaatteisiin ja aamutakkeihin. 

4. En vieläkään hahmota moottoriteitä. (Kortti jo yli vuoden taskussa)

5. Baletti on mun mielestä äärettömän kaunista ja voisin katsella sitä loputtomiin.


6. Syksy on mun lempi vuodenaika.

7. En uskalla maistaa rapuja.

8. Haluaisin joskus käydä kaikissa maanosissa. 

9. Yksi suurimmista peloistani on läheisten menettäminen.

10. Keräilen kännykkääni kauniita mietelauseita ja lainauksia.


Tämä olikin viimeinen ajastettu postaus ja viikonlopun aikana palaan varmasti matkakertomusten parissa! Mukavaa viikonloppua kaikille :) 

2 kommenttia :

  1. Voi kun noin nättejä ihmisiä on Suomessa niin vähän ja sun persoona on ihastuttava.Iloinen ja sun elämän ilo näkyy jo kaukaa.Loistavaa matkaa!:)Haluisitko ruveta vloggaamaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten mieltä ilahduttava kommentti! Aito hymy nousi kasvoille ja ihan häkellyin moisista kehuista :) Olen miettinyt vloggaamista ja sitä on blogin alkuaikoina pyydeltykin, mutta jostain syystä en vain tunne oloani luonnolliseksi kameralle höpötellessä. Ehkä tämä kirjoittelu on enemmän minun juttuni, mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan ;)

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017