tiistai 15. heinäkuuta 2014

Vastauksia


Poltatko/juotko?

En tupaikoi ja alkoholiakin menee hyvin vähän, silloin tällöin esim. kun jotakin asiaa juhlistetaan niin voin kilistää tai kesällä nauttia saunasiiderin, mutta olen vähän nirso alkoholijuomien maun suhteen.

Biisi, joka soi tällä hetkellä eniten?

Mr. Probz - Waves

Pidätkö enemmän suomenkielisestä musiikista vai ulkomaalaisesta musiikista?

Ulkomaalaisesta

Biisi, joka soi tällä hetkellä?

If it´s love - train

Lempijuoma?

Pakko sanoa maito! :D

Lempiruoka?

Lohiruuat 


Läppäri vai pöytäkone?

Läppäri


Mikä kamera sulla on?

Canon PowerShot SX210

Mikä sai sut alottamaan bloggaamisen?

Olin jo vuosia lukenut blogeja ja sitten kun aloin ajattelemaan, että "tästä mä kirjoittaisin blogiin", "tää olis hyvä kuva jos mulla olis blogi" jne. niin rohkaistuin ja ajattelin, että nyt tai ei koskaan.

Onko bloggaaminen sellasta, ku aattelit aikasemmin?

Vielä kivempaa! En olisi uskonut miten tähän hurahtaa näin totaalisesti :) Mutta muuten on kyllä aikalailla sellaista, kun ajattelin.

3 suosikki blogia?

Jonnamaista, Tickle Your Fancy, Jo´s secret

Mikä on nolointa mitä sulle on käyny?

Hmm, ainakin tulee mieleen se, kun pienenä kerran luulin tarttuvani äitiä kädestä ja se olikin joku setä ja aloin innoissani selittää sille jotain ja yhtäkkiä huomaan et se katsoo mua ihan ihmeissään ja äiti huhuilee mua takanapäin. Silloin nolotti :D

Millasessa asunnossa ja talossa sä asut?

Asutaan rivitalossa ja neliöitä vähän yli 100, kiva koti mun mielestä ja rauhallisella alueella.


Mihin kouluu aiot hakea seuraavan kerran? 

Pääsin itseasiassa nyt erääseen tradenomikoulutukseen, joten en tule hakemaan uuteen kouluun. Opinnot aloitan mitä luultavammin ensi tammikuussa.

Mikä on sun lemppari vaate ja vaatemerkki? 

Tää on vaikea kysymys, jos en saa sanoa wanhojentanssimekko tai yo-mekko, niin vastaisin ehkä, että yks valkoinen pitsitoppi, jonka oon ostanut jo pari vuotta sitten Vilasta. Lempparivaatemerkkiä en osaa sanoa, mutta Mangosta tulee ostettua paljon vaatteita.

Mistä keksit aloittamaan bloggaamisen?

Olin jo vuosia haaveillut siitä ja sitten kun eräässä leffassa sanottii Just saying hi, niin ajattelin, että jos mulla olisi blogi, se olisi ton niminen ja siitä se sitten lähti :)

Missä näet itsesi 5 vuoden päästä?

Toivottavasti valmistuneena johonkin ammattiin, työssäkäyvänä nuorena naisena, joka olisi asettunut aloilleen ja löytänyt kivan asunnon. Mahdollisesti jo kihloissa, tärkeimpänä kuitenkin se, että toivon olevani onnellinen elämäntilanteeseeni 5 vuoden päästä.

Uskotko kohtaloon/karmaan?

Ehdottomasti uskon, välillä liiankin herkästi.


Millanen sun perhe on?

Mahtava! Meitä on yhteensä 5 ja mulla on siis isosisko ja isoveli. Vanhemmat ovat aina olleet rakastavia, ymmärtäväisiä ja kuitenkin rentoja. Meillä on keskenään tosi hyvät välit ja oon tosi kiitollinen mun koko perheelle, siitä mitä olen oppinut ja saanut kokea heidän kanssaan. En vaihtaisi mun perhettä mistään hinnasta <3

Minkälaisen perheen haluisit itse isona?

Melko samanlaisen kun oma perhe. Rakastava mies ja kaksi/kolme lasta. Tärkeintä on kuitenkin luottamus ja yhteinen tekeminen. Hyvät suhteet keskenään ja toistensa tukeminen.

Minkälainen olisi sun unelma päivä, jos ei olis minkäänlaisia rajoja, ei rahallisia tai muitakaan?

Se voisi sisältää heräämisen jostain ulkomailta hulppeasta hotellista, ihanan aamiaisen esimerkiksi merenrannalla, shoppailua mielin määrin, hemmottelua (esim. hieronta, kasvohoita tms), hyvää seuraa ystävistä ja läheisistä, jotain kivaa urheilua ja vaikkapa romanttisen illan esimerkiksi rannalla kävellen tai illallisen ääressä. Kaiken kaikkiaan kiireetön ja rentouttava.

Mikä saa sinut vihaiseksi/hermostumaan?

Odottaminen, olen tosi kärsimätön ihminen ja vihaan odotella myöhässä olevia ihmisiä tai vaikka kaupan kassajonossa seisoskelua. Hermostun myös välillä liiankin helposti jos minua neuvotaan asioissa, jotka kuvittelen osaavani (esim. autolla ajaminen :D). Muuta ei tule juuri nyt mieleen.



Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?

Uskon ihastumiseen ensisilmäyksellä, mutta rakkaus on jotain syvempää, joka mielestäni muodostuu vasta pidemmän ajanjakson jälkeen, kun on todella oppinut tuntemaan toisen.


Toiveammatti/ammattisi?

Jos ihan haaveammattia kysyttäisiin, vastaisin hääsuunnittelija, mutta jokin realistinen voisi olla esimerkiksi kauneustoimittaja. En ole varsinaisesti valmistunut mihinkään ammattiin vielä, mutta olen töissä kenkämyyjänä ja joukkuevoimistelijoiden valmentajana.

Harrastuksia?

Mulla ei ole mitään varsinaista harrastusta, mutta liikuntaa tulee harrastettua viikoittain ja kaipa tämän bloginkin voisi laskea harrastukseksi :) 

Mielenkiinnonkohteet?

Todella laaja kysymys, ainakin kauneus, muoti, sisustaminen, ruuanlaitto, liikunta, hyvinvointi, kirjoittaminen, lukeminen, matkustelu... Listaa voisi jatkaa loputtomiin!

Matkahaave?

Haaveenani on päästä elämäni aikana kaikkiin maanosiin, mutta yksittäisistä paikoista ainakin Ranska, New York, Miami, Australia, Dubai, Norja, Kroatia, Rio De Janeiro, Hawai ja Mauritius.

Kuka on sinun lempifilosofisi?

Hävettää myöntää, ettei nyt tule mieleen mitään muuta filosofia kuin Aristoteles, joten sanottakoon se! 


Kiitos kaikille kysymyksistä ja toivottavasti tykkäsitte postauksesta! :)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017