torstai 12. kesäkuuta 2014

Raining

Tässä kuvia viime päiviltä. Olen ollut päivät töissä ja illat valmentamassa. Siinä sivussa olen kerennyt myös kuvailemaan kivoja pikku yksityiskohtia arjesta. Kotiin päästessäni olen usein niin väsynyt, että en saa mitään "järkevää" aikaiseksi vaan majoitun telkkarin eteen. Töiden ohessa olen ehtinyt myös pyörähtämään kaupoilla ja ostospostausta onkin tulossa piakkoin ;) Nyt kuitenkin aion herkutella vastaleivotuilla sämpylöillä!







Mukavaa illanjatkoa kaikille! :)


8 kommenttia :

  1. Nam mitä sämpylöitä, pitäisi itselläkin leipoa :)

    VastaaPoista
  2. Jep, ne olikin tosi hyviä :) Resepti löytyy muuten täältä: http://justsayinghianne.blogspot.fi/2014/01/toivepostaus-porkkanajuustosampylat.html

    VastaaPoista
  3. Oi että noi sämpylät näyttää ihanilta! :) oon itekin aika kova leipomaan ja sämpylät varsinkin on niin helppo ruokalaji että tulee aika useinkin tehtyä.

    Katoin muuten myös tuon edellisen postauksen vadelmajälkkärin, aion ehdottomasti kokeilla lettukesteillä tänään vähän niinkuin hillon sijasta! ;)

    http://miukunen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta, itsetehdyt sämpylät on kyllä tosi hyviä ja helppoja tehdä :) Ja hyvä idea, toimii varmasti myös lettujen kanssa!

      Poista
  4. ihanat kynnet!:)

    http://mrsglamorouss.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia täällä sun blogissa! :)

    VastaaPoista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017