tiistai 11. maaliskuuta 2014

Lukuloman valoisa puoli

Lukulomalla on tarkoitus lukea ja joo kyllä mä sitäkin teen, mutta erityisen usein juuri aamut ja illat menee rennossa fiiliksessä esimerkiksi katsellen eri sarjojen tuotantokausia ja herkutellen. Tässä kuvia viime viikon rentoiluhetkiltä :)

Aamukahvia satiinilakanoissa :)

Uudet Ikean kynttilänjalat luovat tunnelmaa miltei joka ilta ja tykkään niistä mielettömästi!

Tässä viimeisin meikkilöytöni ja olen ihan rakastunut! Olen vannonut siihen MUS:n meikkivoiteeseen jo muutaman vuoden, mutta saadessani tämän kokeiluun on kyllä vakkarimeikkivoidekin vaarassa syrjäytyä. Kevyt koostumus ja uskomaton peittävyys, juuri täydellinen mun iholle ja päivittäiseen käyttöön. (Ehkä tästä jotain arvostelua?)

Hemmottelin itseäni letuilla ja marjoilla yhtenä aamuna, ai että oli hyvää! 

Abitreeneihin lähdössä, tuntuu että kevät saa mut pukeutumaan raitaan todella usein. Varsinkin tuo punaisen ja valkoisen yhdistelmä on ihanan raikas!

6 kommenttia :

  1. Sulla on mahtava blogi, kivoja postauksia, hyviä kuvia ja oot vielä uskomattoman kauniskin! :-) Vau! Mä jään seuraamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos tosi paljon ja ihana kommentti! :) Kyllä tästä taas päivä lähtee käyntiin hymyssä suin!

      Poista
  2. oot aivan uskomattoman kaunis ja tää sun blogi on tosi raikas ja iloisen oloinen ! :3

    http://chocolateye.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oon kanssa todistanut, että keväällä tulee kaivettua kaikki mahdolliset raitapaidat kaapin perältä käyttöön. Joku niissä vaan on! Oot järjettömän kaunis ♥

    obses-sions.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että joku muukin viihtyy raidassa keväisin :) Kiitos paljon kehuista!

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017