tiistai 26. marraskuuta 2013

Kahvakuulatreeni koko vartalolle

Moikka!

Pistin illalla vielä Rihannan soimaan ja tartuin kahvakuulaan. Käytössä oli vain 6 kg kuula, vaikka yleensä käytän yli 10 kg kahvakuulia. Sain kuitenkin aikaan tehokkaan treenin tekemällä paljon toistoja lyhyellä palautuksella. En keskittynyt kuvien ottamiseen, mutta tässä itse treeni, joka sopii helposti kotona tehtäväksi: 

1. kahvakuulan heilautus + yhden jalan tasapaino 3x12
2. askelkyykyt 3x15
3. takajalka korokkeella kyykkäys 3x12, molemmat jalat
4. hauis 3x15
5. ojentaja 3x15
6. vatsalihakset: istumaannousu + kuulan nosto suorille käsille ylös 3x15
7. vatsalihakset kiertäen: kuula molempiin käsiin ja kyynerpäiden vieminen lattiaan 3x15
8. pohkeet: päkiöille nousut 3x20
9. kyljet 3x12, molemmat puolet


Sitten vielä smoothieohje, jonka join heti treenin jälkeen:

- 1 prk rahkaa
- 1 banaani
- 1 dl mustikoita
- loraus appelsiinimehua
- 2 rkl ruisleseitä


Itselleni tuli tosi hyvä fiilis, kun tein kyseisen treenin ja pääsin kiusaamaan koko kroppaa tasaisesti. Kahvakuula olisi voinut olla painavampi, mutta niillä mennään mitä on ja kaikki urheilu on hyvästä :) Toivottavasti joku siellä kotisohvallakin saisi inspiraatiota tästä treenistä, koska mun mielestä kahvakuula on aivan loistava ja monipuolinen apuväline treenauksessa. 


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017