lauantai 19. lokakuuta 2013

About me

Olen siis 18v Anne, Helsingistä. Voisi sanoa että olen positiivinen, avoin ja sosiaalinen, mutta silloin tämä teksti alkaisi kuulostaa työhakemukselta, joten kerronpa nyt itsestäni vähän vapaamuotoisemmin.

Käyn parhaillani lukion viimeistä vuotta ja tulevaisuuden suunnitelmat vielä jokseenkin auki. Vapaa-ajalla vietän aikaa läheisten, ystävien ja poikaystäväni kanssa. Käyn myös urheilemassa, milloin mitäkin, säästä ja fiiliksestä riippuen. Olen entinen joukkuevoimistelija ja sen mukana ajauduin myös valmennuksen puolelle.


Kotona tykkään laittaa ruokaa, erityisesti herkut vievät mennessään… ;) Lisäksi tykkään sisustamisesta, johon olenkin viime aikoina käyttänyt enemmän aikaa. (Siitä luvassa myöhemmin) Etenkin nyt syksyn tullen olen hullaantunut pehmeisiin materiaaleihin ja kynttilöihin!



Yksi blogin pääasioista tulee olemaan tyyli ja kauneus. Niiden parissa vietän paljon aikaa ja innostun aina pienistäkin jutuista, kuten uutuuskynsilakoista tai alennuslöydöistä. Olen jopa miettinyt tulevaisuuden ammatinvalintaa näiden asioiden ympäriltä, who knows…



Matkustelu on ihanaa ja siitä tulen varmasti myös kirjoittamaan. Kokonaisuudessaan sisältö kuitenkin koostuu arjen pienistä suurista iloista ja hetkistä. 

(Kuvat http://weheartit.com)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017