perjantai 22. tammikuuta 2016

HÄÄMESSUILLA

Viime viikonloppuna lähdimme ystäväni ja hänen äitinsä kanssa kiertämään häämessuja, jotka järjestettiin Helsingin vanhassa satamassa. Olen itseasiassa jo kerran aikaisemminkin vieraillut kyseisillä messuilla ja tällainen romantikko kun olen, olen nauttinut kyseisistä tapahtumista suunnattomasti. Tällä kertaa pääsin mukaan kaason roolissa ja ystäväni häät ovatkin sitten kesällä.

Kaasona oleminen ensimmäistä kertaa elämässäni merkitsee mulle todella paljon ja olen niin otettu, että rakas ystäväni minut tuohon rooliin valitsi. Samaan aikaan olen todella jännittynyt ja innoissani kaikesta häihin liittyvästä. Varsinkin kun kyseessä on pitkäaikainen, kuin toisilleen luotu pari, on ihanaa olla mukana heidän elämänsä tärkeimpänä päivänä. ♥

Messuilla päästiinkin hyvään tunnelmaan ja saatiin uusia ideoita häitä varten. Näytteille-esittelijöitä oli paljon; floristit, kampaajat, korumyyjät, juhlapukuliikkeet ja pitopalvelut kaikki yhden katon alla. Tapahtumasta löytyi myös valokuvaajia, bändejä ja tilavuokraajia. Morsian saikin useamman asian järjestettyä messuilla ja mikä parasta, hyvillä messualennuksilla varustettuna. Lisäksi kävimme kahdessa muotinäytöksessä ihailemassa sekä hää- että iltapukuja. Kokonaisuutena tapahtuma oli  mielestäni oikein onnistunut ja nyt sitten jatketaan häävalmisteluja kaikin tavoin kotoa käsin. 







Onko teillä kokemusta kaasona olemisesta, häämessuista tai häistä ylipäätään?

2 kommenttia :

  1. Oi kuinka ihania kuvia ♥ Haluiaisin itsekkin päästä käymään häämessuilla :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Olen ollut kolmessa häissä! Yksi oli lapsuuden kaverin häät jotka olivat Bolivian ja Egyptin sekoitus hääjuhlat! (Kaverini on Bolivialainen ja miehensä Egyptiläinen!) Toiset oli tädin häät Saksassa pienessä kylässä. Kolmas oli vietnamilainen hääjuhlat! Nämä kolmet häät olivat hyvin omalaatuisia! :D

    VastaaPoista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017