lauantai 5. syyskuuta 2015

Aco calming eye gel

Tiesittekö, että silmänympärysvoiteen käyttö tulisi aloittaa samaan aikaan, kun aloittaa silmien meikkaamisen? Harva tuskin tekee näin ja silmänympärysvoiteet tulevatkin kuvaan joskus 30 ikävuoden jälkeen. Itse olen käyttänyt enemmän tai vähemmän säännöllisesti silmänympärysvoidetta noin 18-vuotiaasta asti. Olen etsinyt sitä oikeaa tuotetta jo jonkin aikaa ja kokeilut ovat jääneet vähäisiksi, sillä oma ihoni silmien ympärillä on valtavan herkkä ja olen saanut kärsiä esimerkiksi kuivuudesta, silmien turpoamisesta ja punoituksesta etenkin kovilla pakkasilla. 

Uusin ja paras löytöni on Acon Calming Eye Gel. Tuote lupaa rauhoitusta, viilennystä ja kosteutusta. Aine on siis geelimäistä, läpinäkyvää ja täyteläistä voidetta, jota sivellään sormin silmänympärysalueelle. Itse säilytän tuotetta jääkaapissa, joka lisää mukavasti raikkauden tunnetta. Tämän uutuuden myötä silmänympärysgeelin käyttö tulee varmasti päivittäiseksi rutiiniksi.  Ajattelin tehdä nyt pienen arvostelun kyseisestä tuotteesta, vaikka mitään huonoa sanottavaa en keksikään. :) 

+ Jättää raikkaan, viileän tunteen ja sopii myös aamulla käytettäväksi.
+ Kosteuttaa, rauhoittaa ja hoitaa silmänympärysihoa.
+ Riittoisa pakkaus (20 ml) ja helppokäyttöinen korkki.
+ Imeytyy nopeasti.
+ Erittäin hyvä hinta-laatusuhde (9,50€ apteekeista).
+ Sopii herkälle iholle ja on hajusteeton.
+ Pakkauksen raikas ja kaunis ulkonäkö.




Käytättekö te silmänympärysvoidetta?

6 kommenttia :

  1. Mä oon kausittain todella laiska hoitamaan mun ihoa ja toisinaan vedän sitten ihan överiksi. :-D Pitäis muistaa käyttää silmänympärysvoidetta, mutta en oo löytänyt sitä täydellistä. Tosin dermosilin oma on kyllä huippu, pitääpä pistää se jääkaappiin. :-) Tolla acon sy-voiteella on kyllä ihanan raikas pakkaus! Pitää varmaan käydä ostamassa oma kun saan edellisen loppuun. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samat sanat, itse ainakin silmänympärysvoiteen kohdalla laiskistun, mutta tämän tuotteen myötä olen jäänyt ihan koukkuun tuohon raikkaaseen tunteeseen! :) Hyvä kuulla, että Dermosililtäkin saa hyviä voiteita, laitan tuon korvan taakse. :)

      Poista
  2. Mulla on just oma silmänympärysvoide loppumassa ja oon ettimässä jotain uutta :) Kiitos hyvästä vinkistä, voisin ostaa tuon Acon voiteen seuraavaksi :>! Ei oo ees pahan hintanen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, kiva olla hyödyksi! :) Itsekin oikein hämmästelin tuota edullisuutta, kun usein niistä saa kuitenkin maksaa väh. tuplat. Toivottavasti tykkäät tuosta Acon silmänympärysvoiteesta yhtä paljon kuin minä :)

      Poista
  3. Olin jo pohtinu vähän aikaa että ostanko vai enkö osta. Kiva kuulla, että olet tykänny. Enköhän nyt uskalla ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, tämähän osui sitten sopivasti. :) Kiva, että hyödyit tästä vinkistä! :)

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017