keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Yesterday

Minulla oli tarkoituksena julkaista tämä postaus jo aamulla, mutta herätessäni olikin niin pimeää, että päätin jatkaa uniani. Voi kumpa tulisi edes vähän lunta, jotta valon määrä lisääntyisi. Tämä päivä menikin yhdessä hujauksessa ja niin tämä julkaisu siirtyikin iltamyöhään. 


Sitten itse asiaan! Eilen vietettiin mun nimipäiviä ja sainkin pieniä, ihania yllätyksiä sen kunniaksi. Postista kilahti kummitädiltä kirje, tekstiviestejä tuli muutama ja vanhempani ostivat minulle lempi kukkiani. Lisäksi sain itse valitsemani Villeroy&Bochin lasikulhon. Viikonloppuna sain myös matkatuliaisena ihanan tuoksuisen VS:n suihkugeelin. Olin ihan otettu tuosta saamastani huomiosta, ihan huippu nimpparipäivä!



Mukavaa illanjatkoa teille! :) 

10 kommenttia :

  1. Mun mielestä sun blogi on paras vaikka kuka sanois mitä :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos suloisesta kommentista ja kiva, että ajattelet noin :)

      Poista
  2. Voitko tehdä videoita You tubeen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, jotenkin tuo videoiden tekeminen kuulostaa jännittävältä, mutta en sano, ettenkö koskaan kokeilisi sitä :)

      Poista
    2. Juu voithan sä aluksi laittaa videoita vaan blogiin näkyviin? :) Olis tosi kiva nähdä sut videolla ja olet todella mukava ihminen kaikinpuolin.

      Poista
    3. Ihan totta, laitan tämän idean korvan taakse :) Kiitos vielä kivasta kommentista!

      Poista
  3. Voi että noi VS:n kaikki hajut on nii ihania! ♥ harmi, että mulla ei oo yhtäkään :c kuolaan aina kaverin luona sen oman perään :DD
    Voisitko käydä heittämässä pari kysymystä mun kysymyspostaukseen? :)
    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/2014/12/kysymyspostaus.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin onkin! Itselläni on sekä suihkugeelejä että vartalotuoksuja ja tykkään molemmista tosi paljon :) Toivottavasti säkin saat vielä itsellesi niitä :) Ja toki voin kysellä!

      Poista
  4. Ihania lahjoja!:)
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017