sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Salikuulumisia


Viime aikoina salilla käynti ja ylipäänsä urheilu on jäänyt vähemmälle töiden takia. Usein, kun on koko päivän ollut seisomassa tai liikkeessä, on vaikea saada itsestään mitään irti illalla, puhumattakaan urheilusta. 

Nyt olen kuitenkin alkanut pikku hiljaa tottua tähän työtahtiin ja päivärytmiin. Jossain vaiheessa olisi taas tarkoitus alkaa juoksemaan lenkkejä, mutta aion kuitenkin ottaa rauhallisesti, koska itselläni päällimmäisenä tavoitteena liikkuessa on kuitenkin aina hyvä olo.

Viimeisin aamutreenini koostui koko vartalon kehittämisestä. Salilla oli ihanan vähän porukkaa, joten uskaltauduin ottamaan pari kuvaakin. Aika oli jälleen kortilla, joten pyrin olemaan tehokas ja tekemään ne vähäiset toistot joita tein, mahdollisimman hyvin.

Aluksi juoksin juoksumatolla 10 minuuttia lämmittelyksi.

Alavartalo:

- kahvakuulan heilautukset kyykyllä 3x10
- Smith-kyykky 3x10
- takareidet koneessa istuen 3x10
- takareidet koneessa vatsamakuulla 3x10

Ylävartalo:

- hauiskääntö 3x10
- rintalihakset penkillä 3x10
- ojentajat käsipainoilla 3x10

Keskivartalo: 

- Kiertävät vatsat kuntopallolla 3x10
- (vatsat) pienet nostot x20
- alavatsat vuorojaloin x20
- lankku 1 min
- kyljet kahvakuulalla (seisten) 3x10/puoli

Lopuksi tein vielä kevyet venyttelyt ja siinäpä se treeni olikin. 


4 kommenttia :

  1. Mikä on Smith-kyykky? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyykky, joka tehdään koneessa, jossa tangon saa asetettua niskan päälle, kollaasissa kuva laitteesta (alarivin keskimmäinen). :)

      Poista
  2. Coolin oloinen blogi sulla :)

    http://fashionsivu.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017