torstai 10. huhtikuuta 2014

Kipeilyä

Melkein laitoin otsikoks sick of being sick and tired mutta ehkä se alkaa jo olla liian käytetty fraasi nii päädyin sit tollaseen perisuomalaiseen tylsimykseen :D Eli niin ikävää kuin se onkin, oon joutunut sairastelemaan tällä viikolla. Alkuviikosta tuntu jo, että nyt on kaktus kurkussa, mutta koska oon itsepäinen ja vihaan sairastelua niin oon porskuttanu menemään joka päivä ihan tavalliseen malliin. 

Kai sitä pitäisi osata välillä vaan levätä ihan ajan kanssa, mutta usein on jotain niin kivaa tekemistä, että en malta sairastella. Onneks en oo missään kuolemantaudissa, mutta kyllä tosta yskästä ja heikosta olosta on ihan tarpeeksi vaivaa. Strepsilsejä ja kaakaota vaan nassuun, niin ehkä tää tästä.

Uudet kotipöksyt lähti mukaan Tukholman H&M:stä ja oon ihan tykästynyt tähän hempeeseen vaaleanpunaiseen. :)




Kertokaa ihmeessä jos teillä on jotain hyviä vinkkejä flunssan selättämiseen!

2 kommenttia :

  1. Mustaherukkatee! Ja sit ainaki citymarketeissa on sellasta hunajaa, mihin on lisätty eukalyptusta. Kannattaa kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, hyvä täytyykin testata kun tää mun ääni alkaa olla ihan maassa :S

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017