maanantai 24. maaliskuuta 2014

Better late than never -boots

Olen katsellut koko viime syksyn ja talven kaikenlaisia bootseja. Ne ovat niiiiin kivannäköisiä, mutta en mitenkään osaisi nähdä sellaisia itselläni. Olen mielestäni klassisempi ja tyttömäisempi pukeutuja, joten en jotenkin osannut mieltyä siihen bootsimuotiin. Talven aikana löysin kuitenkin parit muut kengät, jotka täydensivät mun varastoa. Silti sellaiset "rouheammat" nilkkurit pyörivät mun mielessä ja olin jo melkein unohtanut metsästäväni sellaisia, kunnes mentiin siskoni kanssa ex-tempore -käynnille My Doris/Anton&Nina -kauppaan. Kauppa sijaitsee kauppakeskus Kaaressa ja oli minulle aivan uusi tuttavuus. Toisella puolella oli lasten vaatteita ja toisella puolella naisten vaatteita, myynnissä oli esimerkiksi Vilan vaatteita. Sitten huomasin hyllyllä kivannäköiset nilkkurit ja sovitin niitä heti. Omaksi onnekseni vielä oli jäljellä jopa kokoa 35! Ja kaiken lisäksi, nämä ihanuudet olivat -50% alennuksessa! En vaan voinut olla ostamatta niitä. Eli nyt pitkän kuolailun jälkeen, mullakin on vähän niinkuin bootsit :D 




Nilkkurit ovat mielestäni juuri itselleni sopiva malli, hieman kapeampi kärki ja tyttömäisemmillä yksityiskohdilla varustetut. Materiaaliltaan nämä ovan keinonahkaa, mutta ainakin näin alkutuntumalta tuntuvat tosi napakoilta ja hyviltä. Takana on kivat solmittavat narut ja pohjassa pieni koroke. Tällaisia arkikenkiä nimenomaan tarvitsinkin. Näillä jaksaa kävellä ja seistä koko pitkän päivän ilman jalkojen väsymistä. Merkki oli siis Marco Tozzi ja tykkään näistä ihan superisti! 



Nilkkurit olivat eilen käytössä ja toimivat ihan täydellisesti! Nämä ovat kyllä yksi parhaista löydöistäni vähään aikaan :) Mitäs tykkäätte? Iskeekö tyttömäisemmät bootsit teihin? 

2 kommenttia :

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017