maanantai 20. tammikuuta 2014

Welcome to my room!

Tämän postauksen tekemistä olen odottanut pitkään ja vaikka huoneeni ei ole vielä läheskään valmis, haluan kuitenkin raottaa teille hieman huoneeni yleisilmettä ja muutenkin puhua sisustuksesta.


Olen asunut koko ikäni samassa asunnossa ja samassa huoneessa. Koti on minulle todella tärkeä paikka ja viihdyn siellä erinomaisesti. Yksi syy tähän on sisustus. Nuorempana elin prinsessavaihetta ja silloin kaiken oli oltava pinkkiä tai vaaleanpunaista. Sitten teinivuosina hetken mielijohteesta halusin kirkkaan punaisen seinän. Se toimi hetken, kunnes halusin jotakin pysyvämpää ja neutraalia. 

Iittalan vitriineissä säilyy kätevästi käytetyimmät koruni.

Jos puhutaan väreistä, olen ehdottomasti neutraalien värien puolestapuhuja. Sisustuksessa jopa enemmän kuin pukeutumisessa. Kaikki maanläheiset värit, kuten musta, valkoinen, ruskea ja harmaa iskevät minuun. Olen tuunannut huonettani monesti ja aina siellä on jotakin, mitä haluaisin muuttaa. Minun huoneeni sisustus on siis ehdoton ikuisuusprojekti. 

Valkoinen tyyny: Ikea, muut tyynyt: Hemtex.

Viime kesänä tartuin telaan ja maalasin päätyseinän ruskeanharmaaksi. Muut seinät ovat valkoisia ja se toimiikin hyvänä tehosteseinänä. Muuten värit ovat lähinnä edellämainittuja. Pienet yksityiskohdat tekevät mielestäni suuresta kokonaisuudesta harkitun. 

Kuten kerroin aiemmin, kotonamme oli viime viikolla ikkunaremontti ja sen jäljiltä minun verhoni ovat vielä laittamatta, mutta saan ne takaisin varmaankin tällä viikolla. 

Säilytyskorit, Luhta

Yksi rakkaimmista esineistäni: kaunis kirjailtu korurasia, jonka olen saanut lahjaksi.


Kuulun siihen vanhanaikaiseen osastoon, joka vielä kuuntelee levyjä ja lukee lehtiä...


Huoneessani on myös peili, joka on ahkerassa käytössä joka päivä!

Vaatekaappini vieressä on kaksi pikkupeiliä, joiden reunat olen maalannut samalla värillä kuin päätyseinän. Tykkään tästä pienestä yksityiskohdasta erityisesti.

Kello on puhtaasti mustavalkoinen, ilman sen kummempia krumeluureja.

Viltti: Pentik, päiväpeitto: Janina F.


 Sisustusunelmissani olisi vielä kaunis taulu sängyn yläpuolelle, uusi vaaleampi matto sekä rutkasti lisää tilaa! Myös lattian värin vaihtaisin mieluusti. Tällä hetkellä mikään noista ei kuitenkaan ole välttämätön ja viihdyn myös nykyisessä sisustuksessa paremmin kuin hyvin. 

Mitäs piditte minun huoneestani ja pienistä yksityiskohdista? :)

9 kommenttia :

  1. Hitsi ku näytät tossa bannerikuvassa IHAN joltain julkkikselta mutta en nyt keksi keneltä :D Mutta ihana sisustus sulla, varsinki tää vika kuva iski!


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos, toivottavasti kyseessä oli joku nätti julkkis :D ja kiitos kehuista myös sisustuksen suhteen :)

      Poista
  2. Pikkaisen on muuttunut viime käynnistä (siel se näkyykin, johannan lukittava kätkö)! :) - jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ehkä se on nyt enemmän mun näköinen :) Mutta salakaappi ei poistu! :D

      Poista
    2. Hahahaaa, miten Jenni voi vieläki muistaa! :D siellä oli aina karkkia jemmassa! -J

      Poista
  3. Tosi kivasti sisustettu huone :)

    VastaaPoista
  4. Ihanan rauhallinen värimaailma :)

    http://anenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017