torstai 23. tammikuuta 2014

Pakkanen kiristyy ja viikonloppu lähestyy

Heippa kaikille! Tämä viikko on ollut yhtä hulabaloota ja paikasta toiseen juoksemista. Samaan aikaan olen yrittänyt epätoivoisesti lukea tulevia ylioppilaskirjoituksia varten. Hassua ajatella, miten ihan kohta koko lukio on ohi (toivottavasti!). Enää kaksi varsinaista koulupäivää jäljellä ja sitten koeviikon myötä lukulomalle. 

Ulkona on ollut oikein kaunista, mutta harmi vaan pakkaslukemat alkaa olla jo siinä pisteessä, että posket punoittavat jo muutaman minuutin jäljiltä. Samalla huomaan kun ihoni kuivuu ja täytyy oikein läträtä kosteusvoiteiden kanssa. Minun puolestani saisi jo tulla kevät! 


Olen fiiliksen puolesta jo ihan keväässä! Jostain syystä heti kun aurinko alkaa paistaa, alan hamuamaan kaikkia vaaleita ja herkullisen värisiä vaatteita. Samalla myös innostun urheilusta uudelleen ja uudelleen. Tuntuu kuin kaikki tuo olisi jotenkin uutta joka kevät. Viime aikoina olen myös miettinyt yhden uuden hankinnan tekemistä. Nimittäin haluaisin napakorun. Olen yrittänyt googlailla asiaa ja kysellä kokemuksia tutuilta, joilla sellainen on, mutta olen vielä kahden vaiheilla. Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia, jos sellaisia löytyy :)
PS. Instagramissa minut löytää nimellä @annereginae


4 kommenttia :

  1. Siskosi ei puhu napakorun puolesta!!! Mielummin vaikka tattoo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, tatskat ei oo ihan mun juttu.. Äiti kyllä sano että napakorut on punkkarijuttu :D Will see...

      Poista
  2. Veljesi ei puhu tattoon puolesta!!! Mieluummin napakoru ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä vaan sisaruskeskustelut käynnissä :D Mutta tän mielipiteen kannalla mäkin enemmän oon! Tatuointi on kuitenkin ikuisempi kuin napakoru, jonka saa pois.

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017