tiistai 26. marraskuuta 2013

Rentoa elämää

Viime päivät ovat kuluneet nopeasti ja en oikeastaan ole saanut mitään erikoista aikaiseksi. Eipä mulla nyt sen kummempia olekaan tehtävälistalla, mutta välillä on vaan ihanaa viettää rentoa elämää, ilman kiirettä. Mulla on parhaillaan meneillään koeviikko ja pääsin tosi helpolla; vain yksi kunnon koe, jonka lisäksi oli preli ja suullinen koe. Kaksi vapaapäivää edessä ja sitten alkaakin jo viimeinen jakso ja kevään kirjoituksiin lukeminen! 



Joulukuu tulee kovaa vauhtia ja olenkin ehtinyt joululahjashoppailulle useaan otteeseen. Lisäksi olen maustanut sisustusta muutamilla punaisilla yksityiskohdilla. En malta odottaa sitä, että saa joka aamu napata suklaakalenterista herkun. Se on yksi juttu mistä en halua luopua! Haittaako se, että on 18 ja on edelleen into piukeana joulukalenterista? Ei mun mielestä ja aionkin nauttia jokaisen luukun suklaasta hymy huulillani :) Löytyykö muita joulukalenterista innostuneita?




Eilen oli niin lyhyt koulupäivä, että päätin leipoa pellillisen suklaamuffineita. Mun mielestä noi raidalliset vuoat on tosi söpöjä ja muffineista tulikin tosi herkullisia :P 



Tänään ihastelin auringonpaistetta ja pakkasen huurtamaa nurmikkoa. Lisäksi nukuin päikkärit ja kohta on aika lähteä valmentamaan. Ihanaa päivää kaikille! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017